Magsjuk!

Ja då var det min tur att vara sjuk. Igår vid lunch kom allt upp och jag mådde skit. Fick feberfrossa och var helt skakig så Micke åkte hem och tog Vilde och hämtade Noel på dagis. Fick i mig lite yoghurt igår kväll och kände mig lite bättre, nu efter att ha ätit lite frukost så har jag fått magknip hoppas det går över och att jag får behålla frukosten. Micke är hemma och tar Vilde och så passar han på att tvätta, lyx så slapp jag göra det :)

Vildes feber verkar vara borta så det känns skönt, nu går han i gå stolen och babblar för fullt :)

Noel såg så stor ut imorse när han gick till dagis med ryggsäcken på ryggen :)





Fick dessa två bilder messade till mig imorse :) Nu blir det film. Hittade en app till mobilen så jag kan blogga, hoppas bara det funkar. Har inte hittat tidigare till android men nu så :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback