Bästa sov sällskapet!

Eftersom att jag inte är helt hundra så tar Micke natten med Vilde igen så jag får sova ruset av mig så magknipen kan försvinna och man bli människa igen.

För att inte sova helt själv inatt och jag varit spyfri idag så bar jag nyss över skrutten till mig i stora sängen. Det finns inget mysigare än att sova med sitt barn om ni frågar mig, iaf nu när dom är så små ;) Om jag fick bestämma så skulle vi ha två dubbelsängar så hela familjen får plats utan att man ska få ligga på kanten och vingla men det funkar inte utan vi alla sover bäst i våra egna sängar men att lyxa till det ibland gör vi :) Oftast slutar det med att grabbarna kommer över till våran säng på natten, iaf Vilde. Noel hade en period förut han kom in varje natt runt samma tid men senaste tiden har han sovit hela natten i sin säng.

Blev visst långt inlägg, jag som bara tänkte visa er mitt goa sov sällskap :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback