2012-09-11

Igår och idag så har vi bara varit hemma. Noel har gått på dagis som vanligt och jag och Vilde har slöat hemma. 
Vilde har sovit mycket dock bara i min famn så jag har inte fått något gjort utan mest glott på serier. 
Rätt skönt det med ;) Imorgon blir vi också hemma känns bäst med tanke på Vilde men på torsdag är det
vi som har dejt med mammor och barn :) Och på fredag åker vi troligtvis till barnens farmor som har semester och
tittar in hennes nya lägenhet. 
 
Juste idag när jag kom hem såg jag att Noel hade blivit biten på dagis, stackarn! Konstigt att jag inte hade blivit
informerad om det, ska fråga imorgon vad som hände för dom måste ha sett det.
 
Nu på kvällen har jag och Micke kollat på falling skies och jag har fått massage, hur skönt som helst. 
Nu ska jag sova, bjuder på instagram bilder från idag. God natt!!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback