Söndag

Igår var det kanon väder och då passade vi på att gå till lekparken. Tog med oss lite fika också :) Efter vi hade hängt i lekparken och grabbarna började bli trötta tog vi en promenad till stan för att möta upp svärföräldrarna. Vi kikade i butiker och åt lunch på Asian roxy, grymt gott!

Senare på eftermiddagen gick jag och Noel till mamma/mormor som satt själv. Men efter en stund kom Vilde dit då Micke åkte till några polare. Sen kom Ubbe hem efter hockeyn och hade med sig Adde, Mats och även moster och kusin kom så det blev fullt hus. Men vid åtta gick jag och grabbarna hem. Fixade dom för natten och la båda i siba sängar och dom somnade fort utan något bök. Så jag fick lite egentid men gick och la mig vid tio då jag höll på att somna på soffan ett antal gånger ;)

Nu är jag och barnen uppe sen ett tag tillbaka. Vi ligger och tittar på lilla kyckling, skönt med mjujstart på dagen. Snart frukost sen väcka Micke om ett tag så jag kan gå och träna. Resten av dagen blir lugn precis som söndagar ska vara :)
























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback