Lördag

Igår hade jag mysdag/kväll med mina barn. Vi busade, badade, gick och handlade mat, bakade bullar, åt tacos, tittade på film. När grabbarna somnade såg jag nya johan falk sen gick jag och la mig vid tio skönt!











Idag vaknade vi fem, lite väl tidigt om ni frågar mig. Vid nio sov hela familjen igen och vaknade vid elva, riktigt skönt. Då åt vi lunch, fixade oss och tog oss till maxi där vi storhandlade vilket var behövligt. När vi kom hem fixade vi mat, lekt med dublo, badat, tittat på pippi. Nu sover Vilde i min famn ska strax lägga över honom i sin säng. Noel ligger i sin säng och somnar nog snart. Jag och Micke ska se en ny serie vi fastnat för sen blir det skapligt i säng för imorgon ska jag vara på gymmet prick nio och köra skiten med Emma :)

Ha en härlig lördag kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback