Helgen!

Nu har det gått några dagar sen jag skrev. Slutet på förra veckan blev Noel sjuk han hostade som en tok, snorar, spydde och vart lös i magen så inge dagis för honom såklart.

I helgen har vi haft svärmor här som hjälpt mig att märka kläder inför basaren och hjälpt mig att sälja på basaren. Vi gillar att ha henne här speciellt grabbarna :) Noel tyckte INTE det var kul när farmor behövde åka hem igår eftermiddag.

Att sälja på basaren gick över förväntan väldigt bra. Fick ihop en rejäl slant :) Fick inte allt sålt så har lagt upp klädpaket och ytterkläder på en sälj sida så jag hoppas jag blir av med det nu så jag slipper ha det liggandes hemma och ta plats!

Igår kväll började även Vilde spy och det var inte lite :/ När han spytt klart kom det från andra hållet. När det lugnat sig och vi fått i honom lite välling somnade han gott i min famn. Natten var lugn men startade dagen med att fylla blöjan och fortsatt så hela dagen. Noels mage är fortfarande inte helt bra så han får vara hemma med oss tills han är helt bra igen. Så här är det sjukstuga inge kul alls!



Vilde som tränar för fullt för att våga ta det första krypsteget ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback