Söndag!

Idag fick jag lite sovmorgon, tack älskling :) Efter frukost så tog vi en promenad ner till stan för att leta pyjamas till Noel för pengar han fått av farfar men vi hittade inte den vi sökte istället fick tråkiga måsten som tvål och sånt följa med från in och finn! När vi kom hem så gick vi ner i källaren och gick igenom alla kartonger för att se vad som ska me till loppisen nästa helg så nu ska jag bara märka grejerna men det gör jag ikväll eller imorgon. Noel blev glad som hittade massa gubbar och bilar som pappa hade när han var liten så dom fick följa med upp och det har han lekt med hela eftermiddagen och gör fottfarande ;) Även lillebror ville vara med :)



Innan middagen så tog jag mig ut på en löprunda vilket var tugnt men kul och skönt efteråt :) Hittade en bra runda som jag ska springa nu och öka vart eftersom för att se hur jag utvecklas. Ska även sätta upp lite delmål så man har något att sikta mot istället för kilorna på vågen. Just nu är min kondition under all kritik men bättre ska den ju bli så nu kör jag lugnt och ökar vart eftersom :) Efter löprundan tog jag en härlig lång dusch, körde ansiktsmask, hårinpackning och smörjde in hela kroppen.







Ikväll somnar nog grabbarna tidigt då Noel inte vilat och Vilde har bara vilat 1,5 timme idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback