Ikväll är det greys

God kväll på er. Nu är pappan i huset hemma och leker med bilar med grabbarna på golvet, det värmer i hjärtat och se dom tre ihop <3

Idag blev det pw på 50min innan dagis kändes så skönt att jag kom ut. Pumpade bra musik i öronen och Vilde somnade så gott! Blev skit svettig då den var motvind och uppförsbacke ;)

Idag hämtade jag hem en glad kille som inte ville hem då han var inne på stora avdelningen och lekte. Det var så spännande där så han skulle visa mig vad som fanns så vi stannade en stund så jag fick prata lite med fröken. Roligt att höra hur Noel är på dagis :)

Efter dagis har vi badat, lekt med bilar, lagat mat, tittat på film. Nu ska killarna nattas sen ska jag pusta ut i soffan med ett stort glas saft ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback