Helgen som gått

Helgen gick i rasande fart som alltid. I lördags åkte grabbarna till farmor, Micke till en kompis på halloween fest och jag hade mina tjejer här. Var riktigt trevligt man ses ju allt för sällan. Efter att ha ätit, drukigt och snackat skit så tog vi en taxi till berget där vi dansade typ hela kvällen. Blev dock besviken då dom hade ett band som spelade kizz låtar så det stora dansgolvet var det inte så kul att dansa på. Vid halv två gav jag och Johanna upp och gick ner på stan och åt kebab sen taxi hem hit. Efter ett tag kom Bella och Linda som skulle sova här och Johanna tog taxi hem. Vi kom i säng halv fem så hela söndagen sov jag till och från hela dagen fram tills grabbarna kom hem. Barnen sov redan vid sju och jag somnade redan efter solsidan ;)




Igår var Noel på dagis och jag och Vilde slöade hela dagen, så skönt då jag var fortfarande trött ;)

Idag efter dagis har jag och Noel varit hos mamma/mormor och ätit lussebullar och tittat på deras nya bil. Efter middagen har vi ritat och Noel och Micke badade. Nu sover Noel och snart Vilde med, blir nog att jag också somnar snart. Bara skit på tv ändå!






Imorgon blir det ett besök hos frisören sen försöka få en tid i tvättstugan då Vilde bajsat igenom flera ombyten per dag :/ Börjar bli bättre men är han inte helt återställd i slutet på veckan ringer jag tillbaka till bvc för att väga honom och se vad vi ska göra.

Noel har kommit in i en jobbig period där han ska göra precis tvärtom och bara jävlas med oss. Hej 2 års trotts! Det gäller att hålla humöret uppe och visa att det är fel. Vissa gånger märker man att han tycker att han själv är så jobbig att han inte vet vad han ska ta sig till vilket leder till ett utbrott och mycket tårar och det ända som funkar är att trösta honom. Tror även han kommit in i en period då det är jobbigt att något lämnar honom och säger hej då. Igår var han helt förstörd när jag lämnade honom på dagis och idag ville han inte riktigt att jag skulle gå. Och nu vid nattningen började han gråta utan anledning så efter några kramar och jag satt där en stund gick det över. Hoppas denna period inte är här för att stanna länge :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback