God natt!

Jaha och då var den här dagen också slut och jag ligger nu i sängen och ska strax sova.

Idag har vi inte gjort något specielt mest slöat jag och Vilde. När Noel kom var det allt annat än lugnt ;) Han har varit på bra humör och busat, spelat allan och skrattat, våran skrutt unge <3

Nu på kvällen har jag suttit och planerat matschema för kommande månad och ja på ett par timmar fick jag ihop åtta nya maträtter som ska provas :) Blir mer letande i helgen när tillfälle ges. Är så less på vår mat så nu ska vi äta ny spännande mat och jag försöker även hitta nyttiga recept med låga kolhydrater. Ska även leta efter recept på bröd då jag är sugen på att baka eget frukost bröd. Så har ni goda recept på bra mat eller bröd så ge mig :)



Ikväll tittade vi på aldrig mera fet och killen som var med gick ner över 100kg på ett år, jag är imponerad grymt bra jobbat! Ingenting är omöjligt. Blev även revenge efter och den serien är alltid lika spännande.

Imorgon har vi inga tider att passa så jag hoppas på sovmorgon ;) Det ända vi måste göra är att handla. Sen ska jag klämma in städning och förhoppningsvis få en lucka i tvättstugan så jag kan tvätta nån maskin. Micke jobbar sent så honom ser vi inte förens på kvällen lagom till fredagsmyset och nattning av barn.

Nu sova, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback