God morgon tisdag

Snart ska vi på med ytterkläder och bege oss mot dagis. Hoppas det inte är en ledsen Noel jag får lämna idag igen :(



Jag och Vilde blir nog bara hemma ska iaf vila med honom då det varit mycket uppvaknande och istoppning napp m.m. känner redan nu hur ögonen vill gå ihop. Blir även en promenad så jag hoppas solen värmer upp lite för nu ser det kallt ut, burr. Ska även gå igenom skåpen och se om jag hittar saker som ska med när jag ska sälja på loppis. Förrådet får jag ta upp en kartong åt gången eller ta det i helgen.

Ne byta blöja och klä på oss så vi inte blir sena!


» Ica

Visst har man mycket saker ?! Jag har försökt lägga ut på Tradera och "köp och sälj i södertälje" men tycker att intresset vart litet. Vilken loppis ska du sälja på ?

Svar: Man samlar på sig så sjukt mycket. Ja det går trögt där! Jag ska sälja på en loppis i nyköping med pappas sambo om två helger så jag hoppas man blir av med mycket för här hemma tar det bara onödig plats!
Frida

2012-11-13 // 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback