Dåligt

Jag är så jäkla dålig, jag har blivit en lat soffpotatis. Jag var så duktig och tränade och inte åt godis på vardagar men sen hände något och jag har inte kommit iväg inte för att jag inte kunnat utan för att jag varit lat sen har jag försej tagit hand om mina sjuka grabbar men har ju kunnat träna hemna, promenera och inte ätit skräp. Just nu känner jag mig kass och trivs inte alls i min kropp och så ska det inte vara. Jag hoppas min träningskompis blir fri från sin inflamation i ryggen för jag behöver bli peppad och få en spark i röven! Önskar jag bodde närmare min pappa så han kunde släpa med mig till gymmet och köra skiten ur mig ;)

Vill ha tillbaka min kropp jag hade för några år sen om inte ännu fastare men då gäller det att kämpa. Ska börja med att göra upp en plan och sätta upp delmål och när jag klarat ett delmål så ska jag få en belöningen :) Imorgon blir det promenad och övningar hemma då jag inte har möjlighet att komma till gymmet men promenad är bra träning om man håller en rask takt och ut kommer man alltid och perfekt att ta med barnen i vagnen så ingen ursäkt finns det där. Nu sova så jag är pigg och har massor av energi :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback