Dagarna som gått!

Både igår och idag har det varit full rulle så jag är helt slut!

I måndag var jag och mamma förbi mormor och morfar på fika. Vilde mös med gammelmormor medans jag intog go fika, haha! Morfar hjälpte mig att fixa vår dator som började bli så seg så han tömde den på massa skit så nu går den fin fint :) Efter det så följde mamma med och hämta Noel sen gick vi hem och fikade bullar.

Igår umgick jag också med mamma blev lunch och storhandling innan vi hämtade hem Noel.

Idag blev det en lugn förmiddag sen blev det städning, tvätt av vagnar, rensning i skåp, matlagning, slängt skräp m.m.







Gårdagen och dagens frukost och middag! Igår åt vi cevapcici och idag taquito, mums.

Imorgon ska jag mysa med Vilde och passa på att vila med honom, ner på stan och hämta ut en kavaj från kemtvätten, försöka tvätta om det är ledigt sen när Micke kommer hem ska jag ut och springa innan middagen :)

Nu ska jag lägga en sovandes Vilde, på med myskläder, tända ljus och krypa ner under filten och bläddra i tidning och se tv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback