Börjar ordna upp sig!

Dagen startade med att vi vaknade av en pigg Noel som kom in innan fem. Han låg och myste i stora sängen en stund tills Vilde vaknade sen ville dom båda upp. Själv mådde jag inte alls bra hade sån magvärk/magknip att jag låg i foster ställning. Nu börjar det sakta men säkert ordna upp sig, skönt! Trotts min magont har jag tvättat och skurat badrummet, städat i Noels rum och klädkammaren. Grabbarna sover lunch så man får passa på.

Ikväll blir det fredagsmys med god mat (hel stekt fläskfile i ugn, klyftpotatis och min goda kantarellsås a la Ann-Sofie) och nya Johan Falk när barnen somnat :)





Imorgon kväll ska jag umgås med dessa pinglor plus några till, kommer bli grymt <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback