Fram tills nu




Idag tog vi som sagt en promenad ner till stan fram och tillbaka, skönt var det att komma ut och gå. Den senaste tiden har jag varit ute och gått långa promenader och jag känner redan att det tagit lite :) Låren har blivit mer fasta vilket behövs efter två täta graviditeter, haha! Nästa vecka ska det bli fint väder vad jag har hört så då blir det promenader VARJE dag och ska satsa på att ta dom på milen, eller hur Sandra?

Med oss hem fick vi iaf shorts till Noel, linne till Vilde och två linnen till Micke. Jag fick vara utan då jag fått så mycket nytt nu efter jag fyllt åt och "jobbat" lite hemma hos pappa ;) Snart kommer svärföräldrarna och då blir det käka middag, har redan förberett lite för jag är galet hungrig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback