Förskolansdag!

Igår var det förskolansdag och hela lilla familjen följde med Noel dit :) Det var sångstund, ansiktsmålning, olika stationlekar och korvgrillning. Noel var ÖVERALLT och tyckte det var så kul att vi var med :) Jag säger som Micke sa när man går på något sånt här då känner man sig gammal/vuxen ;)


Efter dagis så tog vi en promenad till maxi sen hem och sätte oss ute och åt mellis. Efter middagen fick jag för mig att fixa lite här hemma så jag har gjort om i Noels rum och ändrat lite i vardagsrummet. Är ovant med fint :)


 



Fast dagen var hel mysig och rolig så var mina tankar hos dig Sara och din familj då det var din begravning.
Tack för den tiden vi fick tillsammans. Vi kommer alltid att sakna dig ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback