Torsdag!

God kväll! Idag vaknade vi sent så det blev en stress morgon för att hinna till dagis :) Kvart sen kom Noel så han missade lite av sång stunden. Efter jag lämnat Noel gick jag hem och byte vagn och gick till scaniarinken för att luncha med pappa, riktigt god mat hade dom där. Så jag hoppas det blir fler luncher där ute med pappa ;) Efter lunchen åkte jag till stan och kikade en snabbis innan jag åkte hem. Hittade en fin tröja på Vero moda som skulle passa perfekt till partyt jag ska på nu i april men självklart fanns den inte i min storlek. Tittade på hm och där hade dom fått in massa fina vår/sommar kläder till ungarna. Blir att handla lite till grabbarna till vi åker utomlands. Noel har vuxit ur sommarkläderna och Vilde är för liten för Noels sommarkläder, typist! När jag hämtade Noel så följde mamma med och Noel blir så glad :) Mamma följde med igår också och hem hit och lekte med Noel. Noel har verkligen världens bästa mormor <3 Efter dagis blev det hem och laga tacos då helgen börjar idag för mig och barnen, dock blev inte middagen sp mysig vi hade hoppats då båda barnen skrek. Noel blev ledsen för att jag sa åt honom att man inte skriker utan man kan pratat normalt och Vilde skrek för han ville inte ligga i vagnen själv. Men efter en stund hade vi två glada barn vid bordet :) Nu sover Noel, Vilde har fått massage för att få ut gaserna så nu ligger han och sover och är nöjd med livet ;) Hörs imorgon med ett roligare inlägg från datorn med bilder också :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback