Tisdag!

Då var vi tillbaka i vardagen igen efter en härlig helg med min familj. Den här helgen har vi inte gjort så mycket då vi alla är krassliga men nu är vi iallafall pigga bara förkylning och hostan som ska bort. Min halsböld är också påväg att försvinna vilket är hur skönt som helst, nu kan jag iaf äta någorlunda mat och inte bara flytande.

I söndag så var Micke och Noel till kallhäll där Noel blev klippt av finaste Mickis, efter klippningen mötte dom upp en kompis till Micke som dom tog en promenad med och sen hem till dom så barnen fick busa och äta våfflor :) Jag och Vilde var på innebandy med mamma, Ubbe och Matte. Så Vilde fick kvalitets tid med mormor :)

Vi har även hunnit med att vara ute i fina vädret. Har blivit en tripp till Torekällberget, provat tre hjulingen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback