Onsdag!

Tjenixen!

Inatt så har Vilde varit lite bökig så mellan 2-6 hade han svårt att sova då han var så rosslig och ville äta med slemmet var för jobbigt för honom. Han skrek aldrig utan bara allmänt bökade, så jag hade svårt att sova och när Vilde väl somnade ja då bestämde sig Noel att det var morgon bara att gilla läget :P Så halv sju kom Noel upp efter att ha myst lite med Micke som jobbar kväll och börjar inte förens nio så han gav Noel frukost. Så imorse han vi med lite lek innan dagis :)

Efter att ha lämnat Noel så tog jag en promenad blev ingen jätte lång då jag fortfarande inte är helt frisk så vill inte bli sämre. Men skönt var det att röra på sig, funderar på att ta en sväng när jag hämtat Noel och sen stanna vid någon lekpark. När jag kom hem så åt jag frukost sen vilade jag med Vilde en stund och nu har jag ätit lunch, plockat undan och vikt tvätt. Ska strax slänga in en maskin tvätt och sen klä på mig kläder, nu åker mjukisdressen av!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback