God morgon tisdag!

Här har vi varit vakna i en timme. Vi har myst i soffan under täcket och tittat på barnprogram. Natten har varit kass då Noel haft svårt att sova pga febern och hostan, stackarn! Pratade precis med dagis och det var många sjuka. Jag förstår inte att Noel kan ha sån energi fast han är sjuk, hade det varit jag hade man ju legat på soffan och sovit och tittat tv. Men Noel varvar lek med att slappa i soffan så man märker att han har inte samma ork som han brukar. Till något annat, mina inlägg är lite tråkiga då jag skriver från mobilen men bättre än inget då jag knappt sitter vid datorn alls och android har inte fixat en blogg app än då dom är lite efter :P Ne mysa med grabbarna nu när Noel kom och satte sig brevid mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback