Fredag!

Då var det fredag igen. Här hemma har jag legat sjuk, är inte frisk än men nu är jag iaf piggare och är inte sängliggandes. Har haft feber, hosta och förkylning. Febern är borta med hostan och förkylningen sitter i och på det har jag fått svullet svalj, halsböld och kan inte öppna munnen bara typ 1,5 cm så jag får precis in en sked så jag lever på soppa så ni kan tänka er hur hungrig och sugen jag är på annan mat.Inte nog med att jag är sjuk så är Vilde jätte roslig och får ventolin. Och inte nog med det så är han förkyld också våran älskling! Noel har varit på dagis i veckan och han blev inte ledsen igår när vi lämnade honom, så skönt om det släpper nu. Dom har varit ute nästan hela dagarna och ätit mellis ute också vilket han tyckte var mysigt :) Förutom att ha varit ute har dom haft sångstund med alla avdelningarna och sen målat! Noel trivs så bra på sitt dagis och fröknarna tycker han är en glad och söt kille :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback