En bra dag!



Igår så spenderade vi våran dag med Linda och barnen. Vi tog bussen bort till maxi där vi kikade i butikerna, handlade godis och lunchade på subway. Noel fick ett par nya coola skor och jag fick fredagsgodis ;) Efter vi varit där så var solen framme så vi tog en promenad hem men solen försvann och istället fick vi regn och hagel, kul! Men efter en stund kom solen igen och det blev riktigt härligt väder så vi tog en längre runda men som avslutades tyvär med regn och storm så vi halvsprang tillbaka hem. Barnen dom hade det bra, dom sov allihoppa nerbäddade i vagnarna! Tack Linda för en toppen dag och det var skönt att få prata av sig med någon som förstår ♥

När vi kom hem messade jag mamma som var påväg hem från stan så hon kom över och höll mig och barnen sällskap en stund. Sen på kvällen blev det tacos igen och mys i soffan och även tidigt i säng, jag var helt slut så jag somnade halv tio och vaknade nio imorse så idag är jag UTVILAD :) Vilde sov med sin pappa, så skönt att veta att en natt i veckan får jag sova ut om inte båda barnen får för sig att inte sova på natten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback