2012-06-06

Här hemma började jag dagen med att städa vilket var skönt att ha det gjort. Efteråt så sålde vi våran sulky som jag satte ut på blocket igår kväll så det gick väldigt fort, skönt! Vi fick det priset vi själva köpte vagnen för vilket kändes skönt. Nu undrar säkert du Ann-Sofie vad vi nu ska ha med på resan men bara vara lugn ska köpa en väns vagn som Noel kommer sitta mycket bättre i och lättare och köra :) Den blir lika liten ihopfälld som våran gamla och kommer få den för samma pris vilket är skönt!




Blir den här vagnen Avanti moving light i färgen turkost/brun.


Annars idag har vi inte gjort mycket, bara slöat! Grabbarna tog spruta igår och Vilde har varit lite gnällig och inatt fick han feber. Och Noel var skit trött idag så han har sovit lång lunch så nu är vi alla utvilade förutom jag såg sovit dåligt inatt och hade svårt att vila på dagen men det får bli tidigt i säng för min del idag, eller ja efter Greys iaf. Men om jag känner mig rätt kommer jag sitta på barnvagns sidan på fejjan, haha!


När vi ändå pratar lite vagnar så ska vi sälja våran första vagn men det blir efter turkiet för att köpa en annan vagn. Jag har varit sjukt nöjd med våran babytravel men Vilde bara bökar såfort vi ska åka vagn och ha honom sittandes i den vagnen går inte då han är en liten plutt mot vad Noel var. Så jag ska köpa en Crescent Diva för dom pengarna jag får för min vagn då man kan ha Vilde emot mig och sen är sittdelen bättre formad (ergonomisk) som gör att Vilde kan sitta fast i viloläget utan att han försvinner och tar skada i sin rygg. 


 

Crescent divan :)


Nu middag i våra magar blev pasta med bacon, paprika, svamp, lök och chili cream fresch. Gott och enkelt! Blir en sväng förbi mamma och hämta resväska sen bada killarna och skriva checklista till resan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback