Hälsat på finaste Sara idag ♥

Foto: Den här fina stenen fick Sara av mig <3 http://instagr.am/p/Nve8eupXu7/Foto: Hälsat på finaste Sara idag <3 http://instagr.am/p/NvewBPJXu0/
 
Idag besökte jag och Annette våran fina vän Sara för att lämna blommor och en fin sten som det står älskade vän på ♥ Fan vad vi saknar dig vännen!
 
Efter besöket där promenerade vi ner till byn för att storsa runt bland butikerna, blev en sväng in på barnvagns butik där jag klämde på vagnen vi ska köpa såfort våran andra blir såld. Jag kan säga att jag blev ännu mer kär efter att ha klämt och känt på den! Tror även grabbarna kommer trivas bra i den :) När vi kom hem har regnet öst ner så då passade jag på att tvätta vagnen och alla tillbehören och fotat allt och lagt ut den på blocket, så kom och köp våran vagn!
 
Igår kom vi som sagt hem och då blev det storhandla, packa upp och fixa middag sen slöade vi på soffan medans Noel röjde bland alla sina leksaker han hade saknat :)
 
Ikväll blir det tidigt i säng för grabbarna sen blir det film med älskling. Dags att få tillbaka lite rutiner på iaf Noel som har lagt sig tidigast tio dom senaste 3 veckorna men nu är vi hemma igen och då är det dom gamla rutinerna som gäller igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback