Vecka 34


bild lånad från google.se

Idag går vi som sagt in i ny vecka. Sakta men säkert närmar sig dagen D :)

Igår var jag på besök hos bm. Allt såg bra ut, magen hade växt på hur bra som helst, bebis är nu fixerad och jag hade inte gått upp något bara något gram. Hjärtljuden låg på 134 och han var hur livlig som helst :)

Fick order om att tagga ner då jag hade en massa sammandragningar bara undertiden hon kände på magen. Sen har mina sammandragningar/förvärkar börja göra ont men går över vid varmt bad men hon sa att jag kan inte köra samma tempo jag kört innan för då kan jag föda snart. Så hon sa ta det lugnt så gott det går med en 1åring hemma :)

Så idag har jag passat på att ligga på soffan undertiden Noel varit på dagis. Nästa vecka blir det ett besök till sjukgymnast och läkare för att se om det blir sjukskrivning vilket bm trodde och isf måste Micke vara pappaledig fredagar fram till bebis är ute då jag inte får vara hemma själv med Noel då han inte går på dagis för då kan försäkringskassan neka min sjukskrivning.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback