Sjukstuga!

Här hemma har vi sjukstuga. Noel har fått ögoninflammation och är dunder förkyld. Igår hade han feber men idag har han fått slippa den, skönt! Natten var kass då Noel har haft svårt att andas och kommit till ro. Trotts förkylning och ögoninflammationen så röjer han på i vanlig ordning så det är skönt. Äter och dricker bra gör han också så det behöver vi inte oroa oss för ;)

Imorgon är det vi som besöker vårdcentralen blir även att kika i hans öron då jag tycker han pillat lite väl mycket i dom dom senaste dagarna. Så det blir inge dagis för Noel imorgon men jag hoppas han blir frisk snart så han kan få gå dit igen nu när det går så bra och han tycker det är kul att leka med dom andra barnen och fröknarna.

Snart ska Noel hoppa i säng och då ska jag ta fram chokladbollarna jag bakad och göra mig varm oboy med grädde i, gäller att passa på för om några veckor då är det slut svullat :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback