Idag släppte det!



Idag har det gått kalas bra för Noel på dagis!
Jag lämnade honom vid nio och då var han helt hysterisk och ville inte ALLS att jag skulle gå så då skulle han vara där till efter lunch. Men efter ett tag ringde dom och sa att han var så glad och allt går verkligen kanon bra och dom skulle testa att vara med på vilan idag då dom märkte att han började bli trött. Så efter lunch ringde dom och sa att han hade somnat och att jag skulle hämta honom vid halv två. Fick även med mig mamma till dagis och Noel blev glad som vanligt när mormor kommer :) Fröken berättade att dom hade varit på sångstund med hela dagiset, varit ute och lekt, ätit mycket lunch och sen somnade han i hennes famn på vilan och sov sen länge. Skönt att höra att det har gått bra!

Efteråt gick vi hem hit och mamma följde med så Noel åt mellis och vi drack kaffe/te. Nu röjer Noel och jag andas ut framför datorn en stund!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback