Dag ETT !!



Idag var det första dagen på inskolningen för Noel och det gick galant! Kan inte vara mer stolt över honom.
När vi kom dit så var det två barn inne resten ute och sen en till mamma och barn som började inskolningen idag, så Noel hälsade på fröken men var lite blyg. Vi gick in och satte oss inne i lekrummet bland dom andra och Noel satt i mitt knä i kanske tio min sen visade jag en bil och han började leka med den sen släppte det, sen röjde han på som vanligt! Åka rutschkana var en favorit :) Sen ploppade det in fler och fler barn och Noel var nyfikna vilka det var så han stod och tittade när dom klädde av sig ytterkläderna och började leka med dom. Han brydde sig inte om att titta om jag var kvar så jag och en fröken gick runt och kikade hur hela dagiset såg ut. När vi kom tillbaka så satt Noel och lekte med ett annat barn och hade inte alls märkt att jag var borta!

Så imorgon ska vi dit vid nio och stanna till halv elva och då ska vi vara med alla barnen på deras utomhuslek :)

Noel var helt slut när vi kom hem så han tok deckade i sängen efter att ha fått i sig lunch och sov i 2,5 timme. Inte så konstigt att han sov länge och var trött med tanke hur natten har varit och sen mycket nya intryck på dagis!

Nu sitter Noel och äter mellis och jag dricker te och skriver här :) Snart ska vi börja fixa oss för att äta på restaurang med familjen och fira Noels morbror som blir hela 20år! GRATTIS Philip!!



vilket förskola är det han går på =)?

2012-01-17 // 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback