Årets sol semester är nu BOKAD :)

Foto av Grand Yazici Marmaris Palace, Marmaris Foto av Grand Yazici Marmaris Palace, Marmaris
Foto av Grand Yazici Marmaris Palace, Marmaris Foto av Grand Yazici Marmaris Palace, Marmaris

Då var våran sol semester bokad och vi blir ett helt gäng som åker! Blir Turkiet Marmaris med all inclusiv :) Vi åker dit för att fira min pappa som fyller hela 50år där nere, kommer bli grymt nice!

Dom har massa aktiviteter för barn vilket är hur bra som helst då det är 4 barn som det inte kommer gå någon nöd på ;) Mitt mål till resan är att ha gått ner mina gravidkilon och få en någorlunda platt mage så man kan gå i bikini utan att skämmas ;)

Jag kan bara säga att jag längtar redan dit!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback