Året som gått!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fått uppleva min sons första år! 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget. 

3. Blev någon av dina vänner/bekanta föräldrar i år?
Ja flera stycken! 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det är jag väldigt glad över.

5. Vilka länder besökte du?

I år stannade vi i sverige hela året.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Den 7 december då Noel fyllde 1 år! 

8. De bästa nya människorna?
Alla fina mammor och barn jag lärt känna!

9. Största misstaget?
Inget.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte mer än vanlig förkylning.

11. Bästa köpet?
Inget direkt som jag kan komma på.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Blöjor, haha! Och kläder till liten :) 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kärleken från min familj och se min son utvecklas.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Inga direkta om just detta år förutom dom två sångerna som Marlene sjöng för Noel på hans dop!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare garanterat! Ett barn gör livet gladare ;)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit illamående, haha! Tur att man glömmer fort :) 

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos min mamma. Men sen resten av familjen/släkten runt om julen! 

19. Blev du kär i år?
Var redan kär!

20. Hur många one night stands/ligg?
Inga!

21. Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker, Desperate Housewives, Grey´s, En unge i minut.

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen!

25. Något du önskade dig och fick?
Ett fantastiskt år.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En miljon :P 

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade den med min familj.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Rockigt, vardagligt. Ingen direkt stil så då jag inte var bekväm i min kropp och blev sen gravid snabbt efter Noel.

30. Vad fick dig att må bra?
Kärlek, familj och vänner.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen!

32. Vem saknade du?
Dom som inte finns längre bland oss.



» Emma

Vad fin din blogg är med nya designen :)

Gillar dessa frågorna, jag snor några av dom ;)



Hoppas ditt 2012 blir lika fint som 2011, kramar :)

2012-01-01 // 15:10:36

Men då kan jag gå vid 9 också, i dagsläget går vi runt 8 när jag är ledig så 9 kan passa mycket bra. Ska nli intressant att se hur annorlunda livet kommer bli och vad bebis kommer ha för sovrutiner osv :)

2012-01-01 // 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback