Ansiktsrengöring



Det här är vad jag använder och rengör mitt ansikte med och tycker den är toppen.
Vad använder ni som rengöringsmedel?

Nu ligger grabbarna och sover. Micke var trött och ska upp tidigt för att träna innan jobbet så jag har precis plockat undan tusen leksaker, duschat och sitter nu i soffan och slappar. Tänkte se någon film då jag inte är trött på långa vägar! På dagarna är jag trött och skulle kunna sova men på kvällarna och nätterna har jag så sjukt svårt att sova nu den senaste veckan. Men det är ju vanligt i slutet av graviditeten så det är bara att härda ut :P

Imorgon blir det en dejt med Linda och lilla Hugo, jag längtar :)



Det förstår jag.

Vad skönt då kanske det är första graviditeten misstag man gör bara ;)



Mellan140-152.



Min faster hade samma sin första grav och fick en tjej, hon har samma nu med så ska bli spännande och se om det också är en tjej :) Tror ju som sagt inte på alla dom här skrocken :P

2012-01-09 // 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback