7 Januari 2012

God morgon!

Här har vi precis ätit god frukost, blir sen frukost nu när det är helg.
Här vaknade vi vid halv nio i vanlig ordning och har bara myst på morgonen! Natten har varit kass, Noel har vaknat med jämna mellanrum och vaknar inte han vaknar jag och ligger som en kråka och har ont i kroppen.

Idag så blir det att ta det lugnt. Jag tänkte iaf sova lunch med Noel idag så jag orkar vara uppe ikväll när vi får middagsgäster. Det är ett par från Mickes jobb som ska komma hit, jag har aldrig träffat dom så det ska bli kul att lära känna nytt folk. Jag funderar på att ta ett bad (får passa på när Micke är hemma) så kroppen kanske blir mer rörlig, haha!

Tänkte slänga in ett inlägg sen på vad vi ska bjuda på till middag, ni har sett det förut i bloggen men nu kommer det även recept på det :) Så håll koll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback