6 Januari 2012

God morgon! Har ni sovit gott? Det har inte jag, har vaknat till och från och haft svårt att somna om. Haft domningar i benen och sendrag titt som tätt. Får sova en stund men Noel sen om jag är allt för trött!

Här har vi precis ätit frukost och ska snart starta dagen. Får se vad denna dag har att erbjuda!
Jag vill få ordning här hemma, tycker jag plockar helatiden men blir inte som jag vill. Vi har allt för mycket saker och förlite garderober och förvaring, jag blir TOKIG :P Så jag ska sortera lite mera tror jag så det blir bra till slut! Hatar när man inte hittar direkt det man söker utan måste rota bland tusen grejer i en låda, skåp eller garderob. Sen ska vi även handla lite inför imorgon då vi får middagsgäster, trevligt!


Såhär vill jag att det ska vara, ordning och reda och lagom med saker :)

Ne en dusch och fixa sig så man ser ut som en människa, haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback