3 Januari 2012


Dessa bilder som Älskling tog i helgen är så fina! Ser ut som vykort :)

Idag har vi haft mammor och barn på besök, hur trevligt som helst! Jag bjöd som sagt på nybakat vilket gick hem :) Barnen busade för fullt och man såg att dom hade saknat varandra nu när det har varit jul och allt ;) Efteråt som somnade Noel som en stock och jag med, haha! På eftermiddagen har vi inte gjort mycket. Ätit, badat, busat och slappat.

Imorgon blir det att åka till returen, ikea och sen tråkigt nog lämna katterna till deras nya hem. Så imorgon kommer det vara en dag med mycket blandade känslor! Det är för deras eget bästa och jag kan garantera att jag kommer gråta som ett litet barn när jag kommer hem och det är tomt här hemma. Inga som springer och jamar vid mina ben, ingen som håller mig sällskap när grabbarna sover. Mina bebisar, kommer sakna er så mycket men ni kommer ha det bättre i erat nya hem. Det bästa är att min kompis Johanna ska ha dom istället så jag får träffa dom när jag vill, vilket gör det hela mycket lättare! Nog pratat om det, sitter ju redan och gråter.

Nu ska jag lägga mig på soffan och krama om katterna innan det blir sängen. Imorgon och resten av veckan är Micke hemma, se vad vi hittar på! God natt!



Du Frida.

Jag förstår att det känns tungt att göra sig av med katterna men ni gör förmodligen rätt. Har man väl kommit fram till att det är det bästa så är det lika bra att låta djuren flytta så snart som möjligt. Vi gjorde oss av med våran älskade vovve då vi väntade Loke och ja, det var tungt! Idag ångrar vi det inte, även om vi såklart saknar honom. Spontana utflyckter med barnen hade inte varit möjligt om vi inte gjort så..

Lycka till & Ha det!

2012-01-04 // 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback