Trött

Ullared igår var roligt hittade många bra fynd. Är klar med julklappar till Micke och Noel ska bara hitta något mer till Vilde men vet nog redan vad :) Hade hoppats på att hitta till systers barn men dom hade inte det jag sökte så måste fundera ut något annat eller leta efter det jag tänkt innan. Jag fick mig ett helt sett träningskläder, vindjacka, reflex väst, pannlampa och halkskydd till skor så nu har jag inga ursäkter till att inte komma ut och springa. Hittade även två fina sjalar, skinnvantar, tunika, armband och trosor. Micke fick ett gäng kallingar och strumpr. Grabbarna fick också ett gäng strumpor, långkalsonger och pyjamaser. Hade hoppats på mer kläder till barnen men utbutet var inte så bra för killar och sen var det kaos så det var svårt att komma fram och titta på saker. Blir nog inte Ullared igen en helg i december :P Men en trevlig tripp med vännerna var kul och det behövdes då man inte ses allt för ofta!



Idag har vi varit en sväng på stan, fixat här hemma, slagit in julklappar och bara slöat. Barnen somnade redan vid halv sju det tar på krafterna att umgås med farmor en hel helg ;)

Jag ligger nu och ska sova helt slut efter helgen men knappt någon sömn. Imorgon har jag inga planer så det blir slöa och vila med Vilde vilket kan behövas då jag har blivit jätte förkyld!











» Ica

Nej, bäst att åka andra helgen i månaden då få har pengar.Att åka mitt i veckan är också smart! Undvik dec och juli! Annars tycker jag de har bra saker där. Har aldrig hittat mycket kläder men inredningsgrejer och leksaker.

2012-12-02 // 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback