Troligtvis vattkoppor!

Idag efter dagis när jag bytte blöja så såg jag massa prickar på Noel's pung och även en på läppen samt blåsor på tungan. Han började gnälla att det gjorde ont i munnen när han drack och även när han åt. Nu på kvällen såg jag yttligare prickar på vaderna och knät. Han har även gått och kliat dragit i blöjan vid rumpan så antar att det kommer prickar även där. Som vi tror nu är det vattkoppor men vi får se hur prickarna utvecklas hur som helst blir det såklart ingen dagis vilket är trist då vi missar vårat första lucia firande, men vi får ha ett eget hemma ist!



Vilde har en prick på kinden men det kan vara hormonsprick vilket han kan få ibland men jag hoppas även han får så vi slipper det sen och kan fira jul i år som tänkt! Jag hoppas också att dom får en mild variation av det och inte har för jobbigt för att se dom må dåligt vill ingen förälder göra.



Grabbarna sover sen ett bra tag tillbaka. Var nyss inne hos Noel och försökte se om det kommit mer men lite svårt när han har pyjamas och snutten i ansiktet hehe. Vilde ligger bredvid mig i sängen och snarkar som en karl :) Ska strax sova och hoppas på en natt med sömn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback