Sovrummet!

Vårat sovrum är så omysigt och inte alls så jag vill ha det! Jag vill kunna vara i sovrummet och trivas vilket jag inte gör nu. Först vill jag tapetsera en ny fondvägg och få in en ljusare istället för våran mörkgrå/svarta tapet sen byta ut sänggaveln mot en vit, få in två sängbord, mysiga mattor, nya gardiner och kanske någon fotovägg eller nåt.





När Vilde sover hela nätter och är mogen för att flytta in till storebror så ska det göras en liten arbetshörna där spjällsängen står nu.

Har massa ideer men just nu får dom ligga på is så kan vi förhoppningsvis fixa lite till sommarn.

Jag har så mycket ideer när det kommer till inredning så igentligen behöver jag ett hus och fler rum om jag ska kunna få göra mina ideer ;) haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback