Då var julen slut!

Nu är julen över för i år och den har varit hur mysig som helst. Igår kom vi hem nöjda och glada efter att ha flängt på julfiranden hos familjen. Blev även en sväng i stinsen för att byta lite kläder och kika in rean. Var inte så mycket att hänga i granen men en ny jacka, underkläder och en tröja fick följa med hem.



Idag fick vi sovmorgon till strax inan åtta man tackar :) Vi åt frukost och fixade iordning oss och drog ner på stan. Grabbarna sov middag i vagnen så vi kunde kika i lugn och ro. Jag hittade inte ett skit men Micke hittade ett par nya jeans. Sen åkte vi hem åt lunch och sen har vi bara slöat resten av dagen/kvällen. Blev en mys middag med jack danielsmarinerad fläskfile, potatisgratäng och sallad mums.

Noel var helt slut och somnade i våran säng vid sju framför barnprogram och Vilde somnade strax efter. Tar på krafterna att fira jul ;) Själv har jag precis lagt mig i sängen och ska sova snart blir nog ingen sovmorgon imorgon skulle jag tro så får passa på att sova nu, hehe!






Sen grabbarna somna så har vi sett några avsnitt av sons of anarchy jag säger bara grym serie. Blir att se ett gäng till imorgon när tillfälle ges :) Har ni inte sett så se den serien ni blir inte besvikna!







God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback