Besök på bvc

I måndag var vi på bvc för att väga och möta Vilde och sen få spruta, vi fick även med mamma som sällskap mycket trevligt. Lilleman var så duktig, nu är han inte så liten längre, 8,7 kilo och 67 cm lång. Efteråt blev det en sväng på stan då jag visade mamma vad jag ville ha till Noel i vinter och ville ha hennes smakråd och hon tyckte som mig, vilket är bra ;) Mamma följde även med till dagis och hämtade Noel som blev en riktigt teater apa som han alltid blir när han träffar någon han tycker om. Noel började på dagis igen i måndags efter 5 veckors sommarlov och han var så glad på morgonen då han hade saknat sina kompisar och leksakerna, att säga hej då till mig hade han inte tid med.
 
 
 
Dessa två delat är tanken att Noel ska ha i vinter :)
 
I tisdags träffade jag två super trevliga mammor och deras små. Var första gången vi träffats och absolut inte sista, vi klickade direkt och snacka på som bara den och tiden sprang iväg. Blir en dejt igen nästa vecka :)
 
Igår blev det en lång promenad med Sandra vilket behövdes efter semestern då jag har gått upp två kilo, inte OK! Idag är jag och Vilde hemma och städat inför helgen men vid dagis hämtningen är det vi som är ute och leker innan det är dags för att gå in för att laga mat. Ikväll börjar helgen för mig och grabbarna :)
 
Juste imorgon kväll kommer katterna hit och ska bo hos oss, ska bli huuur mysigt som helst ♥


Säg till så följer jag gärna med och träffar mammorna :)

Svar: I will do :) Ska till barnens hus på måndag, häng på?
Frida

2012-08-16 // 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback