Onsdagar är inte den bästa dagen på veckan...

photo_effects-13 (MMS)

Onsdagar är inte den bästa dagen på veckan för då jobbar pappan i huset "kväll" och är hemma vid sju vilket betyder att jag får göra det mesta själv som laga mat, bada barnen, roa dom, fixa dom inför natten osv. Idag var en av dom värre onsdagarna för Noel var hungrig/trött så när jag stod och fixade maten så stod han och grät, skrek och drog i mig. Och mitt i allt det vaknade Vilde och skrek hysteriskt. Fick maten lagat och fick sitta med skrikandes Vilde i famnen undertiden vi åt. Sen var det bara att slänga ner Noel i badet som hade mat över hela sig. Sen var det Vildes tur att bada vilket han inte riktigt gillar. Nu är iaf båda barnen rena, insmorda och naglarna klippta och fått på sig pyjamas :) Jag sitter med en sovandes Vilde på mig och är helt slut i både kropp och knopp :) Noel sitter på golvet och leker. Vissa dagar önskar man att man hade fler än två armar :P Fast ungarna kan vara pain in the ass vissa stunder så älskar jag dom mest av allt <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback