Onsdag



Idag så har jag och Vilde sovit mest under tiden Noel varit på dagis, det har varit så skönt! Förutom att sova så har vi kollat på lyckan i LA och bara myst. Skulle ha tagit promenad idag med Sandra och Charlie men jag sköt upp det för Vilde har varit så snorig och rosslig i halsen inatt så jag vill inte att det ska bli värre nu när det är långledig snart och det var kyligt ute i morse. Men på eftermiddagen blev det varmare så vi hämtade hem Noel lite tidigare (saknade honom massor) så vi gick och lekte i lekparken i en timme, Noel njöt och hade så roligt! Blir att gå förbi lekparken imorgon igen om det är lika fint väder och då åker sandleksakerna med :) När vi kom hem sen så har vi duschat, lagat och käkat mat, ritat och busat massor. Nu sover tarzan i sängen och knorren i soffan mellan mig och Micke. Imorgon är det torsdag och då blir det bvc med Vilde och sen går vi på långledigt, GILLA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback