Måndag morgon

 
Mina killar imorse <3

Här hemma startade morgonen vid sex då Vilde ville ha mat lagom tills han ätit och somnat vaknade Noel :) Så vi har hunnit myst i soffan framför barn program, ätit frukost, fixat och klätt på oss, lekt i Noels rum och lämnat Noel på dagis, slängt in en maskin tvätt. Nu sitter jag och Vilde framför datorn och kikar runt. Vilde har stora ögon och tittar på tapeten och ler, lättroad kille :)

Jag och Vilde ska nog ta en promenad ner på stan för att byta hans fina sommar kläder han fick i helgen till en större storlek då jag är osäker på att han kommer kunna ha 62 i sommar för han börjar nu smått växa ur 50 ;) Men nu var det svin kallt och blåste massa så vi väntar nog till senare, kanske kryper ner i soffan ocg myser och kanske vilar en halvtimme, vore skönt :)

Ha en härlig måndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback