Igår var en lyckad kväll! Jag hade skit ku...

photo_effects-13 (MMS)

Igår var en lyckad kväll! Jag hade skit kul med mina underbara vänner, ni är bäst! Idag mår man som man förtjänar asså skit. Men efter lite häng på toa och ätit bakis pizza så började det ordna upp sig :) Just nu ligger jag i soffan med en sovandes Vilde på mig och Micke och Noel leker i hans rum. Snart ska barnen duschas och fixas för natten, när Noel somnat då åker chips och dip fram och Cola ;) Blir att kolla några avsnitt av American horror story och big brother.



Sv: Det beror på vilken säsong du vill se. Jag är på sista säsongen och till den finns det ingen text i och med att den är så pass ny. Men jag tror du klarar dig utan text :)

2012-04-15 // 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback