Bvc och spontan träff :)

Idag var vi som sagt på Bvc för 2 månaders kontroll. Allt såg bra ut och Vilde väger nu 5170g och är 57cm :) Läkaren lyssnade på Vildes hosta så nu ska vi öka dosen och ge näsdroppar oftare så hoppas vi att han blir av med det nu. Tänkte väga och mäta Noel med han passade på att sova lunch i vagnen ;) Efter bvc ringde barnens farmor och farfar som var på stan så vi gick och möte upp dom för att äta sen lunch, Noel fick pannkakor vilket alltid går hem :) Efter vi vinkat hej då åkte vi till Willys för att bunkra upp med mat och nödvändigheter så nu klarar vi oss några dagar till :) Resten av dagen har vi badat barnen och myst! Nu ligger jag mellan mina underbara barn som sover så sött och tänkte sova jag med :) Hörs imorgon då ska jag och Noel ha egentid blir middag hos mamma och massa lek och bus, Micke och Vilde åker till vallentuna för att grilla och Vilde ska mysa massor med sin faster! God natt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback