Gungstol


Har suttit och tittar lite efter begagnade gungstolar då jag vill ha en här hemma :) Jag bryr mig inte hur den ser ut då jag vill måla och fixa om det själv. Vill att den sak vara vit sen sy någon fin "sittpuff" till så den blir mjuk och skön! Helst vill jag att den ska vara rätt stor och maffig så man får gott om plats.


Bild: lånad från google.se

Så om det finns någon som har en gungstol och vill bli av med den så säg till :) Har ingen lust att lägga massa hundra lappar såg ett par fina på blocket för 150-300kr och mer än så tänker jag inte lägga, vill ju ha den lite "sunkig" så man får fixa till den då den ska se gammal men fräsh ut!



» Emma

Jag vill också ha en gungstol, hade varrt så fint och mysigt i lillans rum :) Finns en del på blocket men jag blev lite förvånad över hur högt de låg i pris :( Men jag skulle också vilja måla o fixa själv, då behöver ju inte skicket va så nog, så länge den håller :P

2011-10-11 // 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback