Full rulle !!


God kväll!

Idag har vi haft full rulle här hemma. Allt tar ju lite längre tid när man har barn specielt om dom är ÖVERALLT ;)
Vi har städat, bäddad rent, gått promenad, bakat sockerkaka (står i ugnen nu), lagat middag och lagat matlåda. Nu badar Micke Noel sen blir det bums i säng för honom då han är så trött. Idag har Noel varit riktigt mammig, gnällig, super glad. Ja hans humör har växlat man kan undra om det är han som har mina gravid hormoner, haha! När jag har städat har jag haft en krypandes son efter mig och när jag damsög så gick han och höl i damsugaren och följde efter mig :) Hehe!

När jag städe i sovrummet så la jag ner Noel i hans säng och la täcket över så han fick en koja och det var super kul tyckte han, hehe! Där satt han ett bra tag och skrattade, babblade och röjde för sig själv. Han gillar verkligen när vi leker i kojor. Så något han kan krypa in i och leka i står på hans önskelista i födelsedagspressent, är ju dock litet tag kvar men tiden går så snabbt och snart är vi där!


Noel i sin koja :)



» sis

Vi har ett litet barntält hemma. ska leta fram det så ska han få busa i det på lördag =)

2011-09-20 // 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback