2011-09-03


God dagens!

Idag tog hela familjen en vila på 2,5 timme vid halv åtta. Så nu sitter vi och äter en sen frukost! Är det helg så är det :) Idag tänkte vi gå upp till Torekällberget och kanske ner till badparken men det beror på om Noel somnar under tiden vi är på Torekällberget eller inte! Risken finns att han somnar för det gör han nästan ALLTID i sin vagn ;)

Igår fick vi hem papper på datum till Ultraljud så den 11 oktober har vi tid, som vi längtar! Ska bli så mysigt att se våran bebis och vad det är för kön :) Men sen är man såklart lite små nervös över om det ser bra ut.

Efter att jag bloggat igår så började Eco att kissa utanför lådan några gånger och spy. Han har även spytt inatt och nu på morgonen så idag får han inget smärtstillande då det är det han spyr av. Men sin penicillin får han! Om han försätter att kissa utanför lådan under helgen blir det att ringa till vetrinären och höra om vi måste byta medicin eller vad det kan vara. Men nu idag har han inte kissat utanför lådan han vill bara mysa och spinner konstant! Så idag verkar han bättre än igår ikväll!

Ne nu ska jag duscha och fixa mig då jag tar mest tid på mig ;) Ska vara duktig och ta lite kort idag så det kommer upp bilder senare! Ha en härlig lördag för det ska vi ha :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback