2011-09-02


God kväll!

Shit vad veckan har gått fort, har inte haft tid eller lust att blogga. Våra dagar i Vallentuna var trevliga och kräftskivan var skoj och den innehöll allt som en kräftskiva ska ;)

Den här veckan har vi haft besök av mammor och barn, Noels farmor och farfar har varit här och haft Noel en förmiddag så jag kunde åka in med Eco till vetrinären och sen var jag hos tandläkaren. Eco har fått urinvägsinfektion och går nu på smärtstillande och pencilin, dagen efter vi var hos vetrinären och medicinen börjat verka blev han sig själv igen vilket var skönt. Har även varit på inskrivning hos bm och sen storstädat hela lägenheten.



Eco njöt av att få komma hem efter att ha fått spendera dagen hos vetrinären då dom skulle få ett kissprov. Ser ni att dom har rakat honom på fram benet då han hade en kanyl där, stackarn!



Igår efter att jag hade städar hela lägenheten så fick jag för mig att baka chokladmuffins med chokladbitar i, blev as gott :)

Noel ligger i sängen och ska sova då han är så trött och sover oroligt om nätterna då hans första tand är på väg upp. Tandköttet har spruckit och en vit liten tand syns. Den tanden kommer inte en dag försent ;) hehe!

Ne nu ska vi äta middag sen kika på film och käka pop corn, så härligt med fredag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback