19 september 2011 ♥


God dagen!

Har verkligen ingen lust att blogga men efter att folk har frågat så får jag slänga ut ett inlägg :)
Här hemma är vi förkylda, Micke som var först ute börjar bli frisk men nu har jag och Noel fått det. Inge vidare kul! Men det tillhör ju hösten.

Noel ligger och vilar för andra gången idag men det behövs om man är krasslig. Det är skönt att han inte är gnällig utan leker på som vanligt, och natten har varit helt okej. Över förväntan, då jag trodde den skulle vara hemsk med tanke på förkylningen. Så den här veckan blir det att se till att bli friska! Så vi har varit tvugna att avboka dejten med mammor och barn imorgon och sen babysång på onsdag. Vi vill ju inte smitta dom andra barnen.

Nu har vi ansökt dagisplats från 1 januari, blev lite tidigare än vi tänkt men det är för att vara säkra på att dom ha inskolning och att Noel hinner komma in i det innan nästa bebis väljer att se livets ljus. Kommer kännas konstigt att Noel ska börja dagis och det är ju inte allt för länge kvar. Men det ska vi inte tänka på än ;)

Idag är det andra dagen jag är spy fri, tack gode gud för det har verkligen tröttnat på att spy det första jag gör på morgonen. Så nu håller vi tummarna att det forsätter såhär!

Helgen som var så har vi firat Max på hans 2års dag samt hans pappa som fyllde dagen efter. Efter kalaset åkte Micke och Noel till Vallentunna för att umgås med Noels farmor och farfar så jag passade på att ha egen tid. Så jag möte upp Linda på heron och gick på bio. Sov ut och gick inte upp ur sängen förens tre på söndagen. Vi tajmade in det bra för den natten blir jag jätte förkyld och hängig så jag fick vila en hel del. Sen på eftermiddagen kom mina grabbar hem igen och vi hade mys kväll. Att vara ifrån dom en natt och få egen tid var oerhört skönt men man kan ju inte låta bli att sakna dom MASSOR!



Nu ska jag passa på att vila en snabbis medans Noel gör det. Sen blir det laga middag och vänta på att Micke ska komma hem vilket är sent då han jobbar sin eftermiddags vecka denna vecka!



» Emma

SV: Han på bilden heter Lukas, en av nathalies bästa kompisars son :) puss

2011-09-19 // 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback