Tisdag!

Idag har vi spenderad dagen hemma hos Sara där Sara och Annette kom med deras bebisar. Vi åt god fika, barnen lekte och vi snackade en massa som vanligt :) Påväg hem somnade Noel så tog en lite extra promenad innan vi gick hem. Väl hemma så tog jag tag i dagens sysslor. Micke jobbade över idag igen så när han kom hem unnade vi oss pizza och fy vad gott det var :) Idag var det Mickes kväll att natra Noel (vi kör varannan) så jag passade på att färga håret, så nu är det jämt och fint och utväxten borta. Måste säga att jag trivs mycket bra i rött hår :) Sen tittade jag på nya avsnitt av walking dead. Nu ligger jag i en nybäddad säng bredvid mina två hjärtan som sover och lilla V i magen är vild ;) mys! Tänkte sova nu, god natt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback